Direkte til dig: igus præsenterer sine nye produkter direkte til kunden22-08-2018

igus præsenterer sine 2018 Hannover Messe News til kunderne på en modulopbygget pop-op messestand

Ideen bag igus road show er at tilbyde kunderne en mulighed for at se og røre de nye innovative produkter. Med den mobile udstilling, tilbyder producenten af motion plastics sine kunder en mulighed for at lære de produkter der er interessante for dem at kende, hos dem selv. Dette lader brugeren nemt og bekvemt finde den løsning der passer bedst. Der er også medtaget et udvalg af 108 nye produkter fra Hannover Messe.

Hvis en kunde ønsker at vide mere om selvsmørende glidelejer eller driftssikre e-chain systemer til deres applikation, tilbyder igus mange muligheder: De kan lære motion plastics at kende fra kataloget, bruge live chat eller fra online-shoppen. Hvis kunden ønsker at opleve produkterne live, kan de besøge igus på en messe, eller blot bestille dem direkte hjemmefra. Transporteret og opsat på meget kort tid, tilbyder den 50 kvm messestand et udvalg af kundespecifikke igus produkter og innovationer indenfor områderne af glidelejer, e-chains og kabler. "Med den mobile messestand sigter vi primært mod at levere information i en afslappet og uformel atmosfære," forklarer Tobias Vogel, Vice President og leder af iglidur glideleje-division og drylin drive technology hos igus GmbH. "Fremfor alt, ønsker vi at nå de ansatte i selskabet, der ellers aldrig besøger messer og ikke kan opleve produkterne på første hånd."

Nye løsninger gennem direkte kontakt
igus ansatte, sammen med kunden hos ham selv, kan betragte applikationskravene på produkterne, præsentere innovationer og hjælpe med designet. "Vore kunder benytter vores road show for at komme godt i gang og lære vore produkter at kende," rapporterer Tobias Vogel. "Kunde feedback er yderst vigtigt for os, da den muliggør yderligere udvikling af vores produkter, og komme op med nye løsninger sammen med brugeren."

Nyhederne fra Hannover Messe inkluderet
Et udvalg af 108 nye produkter fra 2018 Hannover Messe er med på road show. Inkluderet, for første gang, er de økonomiske robolink robotteknik-produkter. Takket være plast trækaflastning eller snekkegear, sikrer de smørefri led enkle automatiseringsløsninger. Der er også inkluderet den interne slitagedetektor til e-chains systemer og helt nyudviklede e-chain løsninger til lineære akser. Herudover, viser igus verdens første lineære hus, hvor lineære foringer kan skiftes direkte på skinnen, og det unikke værktøj der tillader kunderne hurtigt at konfigurere og modtage langtidsholdbare 3D-printede (dobbelte) gear.

Udstyret med nyhederne, har road show været undervejs i hele verden næsten hver dag siden maj, og det vil besøge over 200 kunder om året.