Komplet kæde! igus energikædekits i indkøbskurven med et enkelt klik og levering på tre dage11-03-2021

igus tilbyder nu gør-det-selv kits bestående af energiforsyningssystem, indvendig adskillelse, rende og monteringsbeslag til lange vandringer

For brugere der ønsker at bestille deres energikæde hurtigt og nemt og selv montere den, har igus nu en løsning: komplette kits. Kittet består af en E4.1 serie energikæde, en aluminiumsrende, matchende separatorer, trækaflastningselementer og en skruetrækker. Dette betyder, at kunden ikke skal bekymre sig om tidskrævende konfiguration af energiforsyningssystemet. Alle justeringer på kæden sker direkte på udstyret eller maskinen. De komplette kits leveres i tre indre højder for vandringer fra 8 til 24 meter i igus online shop og leveres fra lager.

Ved køb af en energikæde skal kunden normalt gennemgå nogle få trin i bestillingsprocessen for at sammensætte hans energiforsyning i indkøbskurven. Den rette type af kæde findes normalt hurtigt, men yderligere produkter som en rende og de passende monteringsbeslag er normalt også påkrævet. "Hver kædekonfiguration, som enhver applikation, er individuel, så kunden har et bredt udvalg. e-chain expert hjælper til at konfigurere og bestille energiforsyningssystemet", forklarer Jörg Ottersbach, Leder af forretningsenheden for energikæder hos igus GmbH. "Men der er også kunder der, for eksempel på området for spildevandsanlæg, savværker eller i den kemiske industri, der leder efter en hurtig og nem komplet løsning", fortæller han. Derfor tilbyder igus nu komplette kits af energikæder for vandringer fra 8 til 24 meter direkte fra lager. Længere vandringer kan bestilles ved hjælp af e-chain expert. Kittet består af en velkendt og robust E4.1 serie energikæde, de passende monteringsbeslag, trækaflastningselementer, separatorer, en føringsrende i aluminium med glidestang og en uden glidestang, matchende installationssæt og en igus skruetrækker.

Bare et klik til den komplette kæde
Kits leveres i ialt tre indvendige højder fra 32 til 56 millimeter. Bestillingsprocessen er hurtig og nem: i online shop, skal kunden kun beslutte, udover indre højder for kæden, den ønskede totallængde, indre bredde og bøjningsradius. Med et enkelt klik er kittet lagt i indkøbskurven. Brugeren modtager det komplette kit, inklusive klare instruktioner, indenfor tre til fem dage. igus tilbyder også en garanti på 36 måneder på hele energiforsyningssystemet. Kunden kan nemt generere certifikatet online på levetidsberegner. Når maskine og system når afslutningen af levetiden og energikæden ikke længere anvendes, vil igus tage den tilbage og garantere en ren genindvinding. Herved modtager brugeren en kreditnota baseret på nettovægten.