Denne 7-aksede robotarm blev monteret på en mobil larvefodsrampe og bruges i lastbiler i dækindustrien. Takket være en sofistikeret griber, et visionssystem og kunstig intelligens udviklet af Michelins studie- og forskningscenter i Ladoux identificerer og griber robotarmen dækkene og placerer dem på et transportbånd under robotten, som transporterer dækket til dets behandlingsområde.
I manuel tilstand (radiostyret) kan platformen køre med robotten i alle retninger, og målet er af- og pålæsningsdokken. Når den er ved kajen, skifter den til autonom tilstand. Men når den arbejder i lastbilens smalle anhænger, kan robotten kun bevæge sig frem og tilbage i begrænset omfang og kan kun dreje en smule for at centrere sig selv igen. Det gav et pladsproblem, især når de mange strøm-, kontrol- og trykluftledninger skulle føres udefra og ind i traileren, hvor robotten arbejder. Alternativer som et batteri til strømforsyningen eller en motor var udelukket på grund af robottens størrelse og vægtbegrænsninger.
I stedet faldt valget på et energikædesystem, som trækkes vandret bag robotten hen over beton og træ- eller plastforskalling på lastbiltraileren med en minimumskørsel på 14 m, en hastighed på 12 m/min. og en acceleration på 1 m/s2. Den lille højdeforskel mellem dokken og traileren udgjorde også en udfordring og krævede en kabelføring, der var så slidfri som muligt. Da kæden ville være en smule forskudt fra den mobile platforms spor, skulle den kunne tåle at blive vredet/deformeret.