Denne 7-aksede robotarm blev monteret på en mobil platform med larvefødder og bruges i lastbiler i produktionsindustrien. Takket være en avanceret griber, et visionssystem og kunstig intelligens, der er udviklet af Michelins studie- og forskningscenter i Ladoux, identificerer og griber robotarmen produkterne og placerer dem på et transportbånd under robotten, som transporterer produkterne til deres forarbejdningsområde.
I manuel tilstand (radiostyret) kan platformen køre med robotten i alle retninger, og destinationen er laste-/lossekajen. Når den er på kajen, skifter den til autonom tilstand. Men når man arbejder i den smalle trailer på en lastbil, kan robotten kun bevæge sig frem og tilbage i begrænset omfang og kan kun dreje en smule for at centrere sig igen. Det er et pladsproblem, især når man skal føre de mange strøm-, kontrol- og pneumatiske kabler udefra og ind i traileren, hvor robotten arbejder. Alternativer som et batteri til energiforsyningen eller en motor var udelukket på grund af robottens størrelse og vægtbegrænsninger.
I stedet valgte man et energikædesystem, som trækkes vandret bag robotten over beton og træ- eller plastforskalling på lastbiltraileren med en minimumskørsel på 14 m, en hastighed på 12 m/min og en acceleration på 1 m/s². Den lille højdeforskel mellem dokken og traileren udgjorde også en udfordring og krævede en kabelføring, der var så slitagefri som muligt. Da kæden ville være en smule forskudt fra den mobile platforms spor, skulle den være i stand til at acceptere vridning/deformation.